Hawa Telinga

Monday 18 August 2014

Mohon Pandangan



Salam.... Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan berbanyak terima kasih kepada semua yang sudi mengikuti dan membaca karya-karya saya. Terima kasih atas sokongan semua.
Kali ni saya menulis di ruangan ini kerana ingin memohon pandangan semua tentang beberapa perkara tentang novel-novel yang terlintas di kepala saya ni.... Saya mohon pandangan kerana bimbang karya-karya saya ni di katakan mengganggu senstiviti sesetengah orang dan sejarah sesetengah pihak. Asalnya cerita saya ni semua hanyalah rekaan semata-mata dan khayalan kudus saya.

Novel A : Cerita berkenaan kapal terbang. 
                - ( Takut dikatakan berkaitan dengan MH370 n MH17 )
                  * doa bt mereka semua.*

Novel B : Cerita berkaitan dengan kerabat Raja dua buah negara.
                - ( Bimbang akan dikatakan menyimpang soal sejarah dan hubungan dua negara )

Harap semua dapat membantu saya dalam bab ni. TQ semua...

2 comments:

Basyirah Abd Rahman said...

Bagusnya Hanilin. Aktif berkarya. Kalau ade idea yg nk dihasilkan apa salahnya. X kisah pun. Selalu je baca cerita pasal kapal terbang dan hubungan kerabat dua negara etc.. Cuma mungkin kena penjenaam nama tu la kene switch betul. agaknya kot. Maybe bleh tanya editor atau yg lbh arif.

Unknown said...

Salam... Tq Basyirah.... tu la nak ty editor tp dape layan ker agaknye ye... dape mgk sibuk dgn keje dape... xpe sy cuba tulis n ty editor....